måndag 25 februari 2013

Produktiv

Känns som om jag bara får mindre o mindre att göra, men det stämmer inte. Kön är fortvarande lång. :-)
Regnbågskoftan är oklar o jag tror att den får slåss med Monikas Pytt om att vara "transportstickning". Tomas Westlake gör jag hemma. Har en del sockor på stickorna som det vore ju kul om de blev klara till lika Cajsas Hitchhand o hat. O mina sockor är ju bara trasiga... jaja har nog att göra. :-)

Jag har hittat mina gamla etiketter som jag använde när jag sydde. Finns några kvar, men med tanke på hur mycket jag skickar till andra är det nog dags för nya...
I dag åker sonen norrut. O jag ska leverera Ikas Wingspan med direktleverans. KUL att hon var söderut samtidigt som den var klar. :-)
Westlake till Tomas i Manos Silk
Ikas Wingspan, Litet Nystans egna handmålade garn
Mina gamla etiketter 
Nu är den "blockad" och klar. Det blev nån meter garn kvar... nästan :-)
Kristoffers Westlake i Noro Silk Garden, "blockad" och klar. Fick en namnetikett oxå i ena hörnet.
Pucks Windschief med ny grågrön kant för att matcha Weslake.
Den beställda "Tuttemössan".

Inga kommentarer: