lördag 4 januari 2014

Snart klart o påbörjat

Snart klar med bålen på regnbågskoftan. Två varv färg o sen halsringning. Men ack så jag nyser o blir skrovlig på rösten när jag skickar av det mörkgrå garnet. Längtar till att den är helt klar så jag får tvätta upp den
Snart klar med sista julklappen oxå. Opals Harry Potter serie i färg Hedwig. Några varv på tårna o sen hälen. .
Kunde dock inte låta bli o börja på en Barbie-tröja. Har funderat till o från på vad jag ska göra av alla snuttar tunt sockgarn som jag samlat, o samlar, på mig. Men sen kom jag på att Barbie-kläder kan ju vara en ide. Så nu är det testning testning efter ett sv alla hundratals beskrivningar som finns på nätet.  ;-)
Känns bra, kanske har den blivit lite liten när den har väntat... ;-)
Harry Potters Hedvig snart klar i tån. 
Barbie ska få en polotröja i sockgarn o patent ;-)

Inga kommentarer: